22. joulukuuta 2009

VALMIS: Kanervainen Ympyräliivi / FO: Circular Heather Vest

Tekstiä muokattu 26.12.09 / The post have been edited 26th of December 2009.


Malli on mielestäni ihanan simppeli ja lanka upea.
Langan värin nimi on Kanervikko.

I think the pattern is lovely in its simplicity and the yarn is gorgeous.
The colour is called Kanervikko which means a place full of the plant heather.
Muunnelmia
Jätin kädentiet suuremmiksi ja siirsin niitä ylemmäksi, näin mielestäni istuu paremmin.
Neuloin selkäpalan kokoon M ja reunan kokoon XL.
Imetän, joten olen vielä laajentunut... ;o)

Käytin palojen yhdistämiseen omaa ompelutaktiikkaa,
jossa takaosan palmikon näköinen päättely jää kivasti näkyviin.
Näin se mielestäni näyttää rutkasti paremmalta, viimeistellyltä! ;o)
Tsekkaa kolmas kuva!

Modifications
I left the armholes bigger and moved them up, this way I feel it fits better.
I knitted the back piece into the size M and the fringe into XL.
I'm nursing so I'm still expanded... ;o)

In the joining of the pieces I used my own sewing tactic
in which the braid like bind off of the back piece stays nicely in sight.
This way I feel the knit looks much better, defined! ;o)
Check the 3rd photo!

Malli / Pattern ..... Novita Syksy 2009 (Finnish magazine Novita, Autumn 2009)
Lanka / Yarn ....... Novita Puro
Puikko / Needle .. 6 mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Sain jo vähän aiemmin erään toisen projektin valmiiksi,
mutta koska se on joululahja julkaisen sen hieman myöhemmin... ;o)
I got this other project finished a bit earlier
but hence it's a x-mas present I'll post it later... ;o)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti