6. lokakuuta 2010

VALMIS: Lyhyet Omenaiset Tumput /
FO: Short Appley Mitts


Käytin näihin loput ihanan pehmeästä Baby Alpakka langastani.
Minun pitikin hieman säätää, jotta sain lopulta langan riittämään...

I used the rest of my lovely and soft Baby Alpaca yarn for these.
I had to adjust a bit too to finally get the yarn to be enough...

Reseptini näihin Tumppuihin
Loin 18 s. Neuloin aina oikeaa 9 krs.
Oikean tumpun seuraava krs: O7, tee 8 s:n napinläpi, O3.
Vasemman tumpun seuraava krs: O3, tee 8 s:n napinläpi, O7.
Neuloin aina oikeaa vielä 30 krs.
Yhdistin reunat silmukoimalla ja päättelin langanpäät.

Peukaloreikiin käytin tätä englanninkielistä yhden kerroksen napinläven video-ohjetta.

My recipe for these Mitts
I CO 18 sts. I knit 9 rows in Garter st.
Right mitt's next row: K7, make 8 st button hole, K3.
Left mitt's next row: K3, make 8 st button hole, K7.
I knit 30 rows in Garter st.
I joined the edges with Kitchener st and I wove in ends.

For the thumb holes I used this one row button hole video instruction.

Lanka / Yarn ........ Ilun Handu: Baby Alpakka
Puikko / Needle .. 6 mm
Ravelry ................ Projektisivu / Project page

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti