8. joulukuuta 2009

Vanhoja valmiita 3, muille / Old FOs 3, for others

Vanhojen valmiiden töideni esittely jatkuu yhä!
Nyt vuorossa on töitä, jotka olen tehnyt muille.
The showing of my old FOs still continues!
Now in turn are works that I've for others.

Virkattu pipo Äidille / Crocheted Beanie for Mom
Tämä on siis sama kuin itselleni tekemäni, joten ei tästä enempää. ;o)
So this is the same than I did for myself, so nothing more about it. ;o)
Malli / Pattern ..... Moda 5/2007
Lanka / Yarn ....... Novita Mambo
Koukku / Hook .... 8 mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Villasukat Iskälle / Woollen Socks for Dad
Olihan Iskällekin jotain jouluksi neulottava, koska Äitikin oli saamassa tuon Pipon.
Iskä sai siis sukat.
Malli on ihan perussukka ja väritys omasta päästä.
I had to knit something for Dad also because Mom was about to get the Beanie.
So Dad got socks.
The pattern is a basic sock and the colouring is from my own head.
Lanka / Yarn ....... Novita 7 Veljestä, Novita Nalle
Puikko / Needle .... 4 mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Villasukat Äidille / Woollen Socks for Mom
Äidillä oli vastaavanlaiset sukat, joihin ihastuin.
Yritin siis taas tutkia miten ne toteuttaisin.
Nämä sukat tein itseasiassa itselleni, mutta niistä tuli minulle liian isot, joten Äiti sai ne.
Mom had similiar socks in which I fell in love with.
So I tried again to study how could I execute them.
These socks I actually made for myself but since they came out too big Mom got them.
Lanka / Yarn ....... Novita Nalle
Puikko / Needle .... 3½ mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Aviatrix for Miina's Son (Lentäjänhattu Miinan Pojulle)
Serkkuni ompeli Typylle kaksi bodya ja tämä hattu oli vastalahja hänen vastasyntyneelleen.
Tosi kiva malli! Olen ollut aikeissa tehdä moisen Typyllekin.
Ohje ilmainen Ravelry'n jäsenille.
My cousin sewed two onesies for Chick and this hat was a gift in return for her newborn.
Very nice pattern! I've been meaning to make one for Chick too.
Malli / Pattern ..... Aviatrix baby hat by Justine Turner (free for Ravelers)
Lanka / Yarn ....... Novita Nalle, Novita Jussi
Puikko / Needle .... 3½ mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Aiemmin aiheesta / Earlier about the subject :

Ja lisää on yhäkin tulossa... / And more is yet to come...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti