19. maaliskuuta 2010

VALMIS: Viistotetut Syyssukat /
FO: Skewed Autumn Socks

Lisätty 1.4.2010: Kuvat ja linkki suomennettuun ohjeeseen!
Added April 1st 2010: The photos and link to the translated pattern (fin)!


Ihan mahtava ohje! Suosittelen!
Sain nämä jo valmiiksi viikko sitten, mutten halunnut julkaista tätä ennen kunnon kuvia...
Mutta, saatte ne myöhemmin! ;o)

This pattern is amazing! I recommend it!
I already finished these a week ago, but didn't want to post this without good photos...
But, you'll get those later! ;o)

Voinen jo paljastaa, että tämän ohjeen olevan kohta saatavilla myös suomeksi!
Olen saanut luvan suomentaa ja julkaista sen.
Käännöstyö on valmis, enää tarvitsee vain pikkuisen odotella...
LISÄYS: Odotus on ohi, suomennettu ohje löytyy blogistani ja Pdf:nä!

I think I can reveal that the pattern is soon available also in Finnish!
I have gotten a permission to translate it.
The translation is finished, we'll just need to wait awhile...
EDIT: Waiting is over, the pattern (fin) can be found in my blog and as Pdf!

Muunnelmia
Käytin paksumpaa lankaa (150 g = 390 m) ja sille suositeltua puikkoa (3½ mm).
Neuletiheyteni on 10 cm = 26 s x 36 krs.
Venyttämätön jalkapohjan pituus on 29 cm ja jalkaterän / varren ympärys 25 cm.
Niin, ja unohdin vaihtaa pienempään puikkokokoon resoria varten... ;oD

Modifications
I used thicker yarn (150 g = 390 m) and needle (3½ mm) recommended to it.
My gauge is 10 cm = 26 sts x 36 rows.
Without stretching the lenght of the sole is 29 cm and the circumference of the foot / leg 25 cm.
Oh, and I forgot to switch to a smaller needle size for the ribbing... ;oD

Malli / Pattern ..... Knitty: Skew by Lana Holden (Ravelry - englanniksi) >SUOMEKSI!
Lanka / Yarn ....... Novita Nalle Four Seasons
Puikko / Needle .. 3½ mm (80 cm)
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Sain jo erään toisenkin projektin valmiiksi, mutta kyseessä on lahja, joten panttaan sitä vielä...
Tosin löydät sen Ravelrysta.

I finished this other project also but since it's a gift I'll withhold it for awhile...
Although you'll find it from Ravelry.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti