4. helmikuuta 2010

Vanhoja valmiita 5, vastakuvatut /
Old FOs 5, just photoed


Tuubi / Tube
Neuloin tämän jo vuonna 2004.
Löysin sen vaatekaappini kätköistä tuossa jokin aika sitten.
Keksin mallin omasta päästäni.
I knitted this already in 2004.
I found it stashed in my wardrobe awhile ago.
I invented the pattern on my own.
Lanka / Yarn ....... Novita Nalle
Puikko / Needle .. 3½ mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Virkatut Bikinit / Crocheted Bikini
Novita Kesä 2009 -lehdessä oli toppi, jonka ohjetta käytin siis osittain.
Kolmesta isoäidin kolmiosta tulee yksi bikini kolmio.
Alaosan kehitin itse, mutten ole varma onko se käyttökelpoinen... :o/
Näyttää kyllä ihan kivalta, mutta...
There was a pattern for a top in the Finnish magazine Novita Summer 2009 that I used partially.
One bikini triangle is made of three granny squares.
The bottom I invented on my own and I'm not sure is it usable... :o/
It does look nice but...
Lanka / Yarn ....... Novita Tennessee
Koukku / Hook .. 3½ mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page


Supersankari Iskän Tumput / Super Hero Daddy's Mittens
Mieheni pitää aina mun yksiä vanhoja tumppuja.
Naureskelin asiaa kerran ja sanoin, että jospa tekisin hälle ihka omat upeat tumput.
Hän sanoi, että aika kovat on odotukset upeille tumpuille!
Hän oli hetken hiljaa ja sanoi sitten että ne pitäis tietty olla koko mustat
mut niin et toisessa kämmenessä on Batmanin ja toisessa Teräsmiehen logo.
Kysyin, et miksei kuvat olis kämmenselällä.
Kuulemma siks et vois paljastaa henkilöllisyytensä vain tarvittaessa! ;oD
Joten salaa häneltä päätin toteuttaa tämän toiveen Isänpäiväksi. ;o)
My husband always used a pair of my old mittens.
I laughed at this once and said what if I knit him a pair of his own fabulous mittens.
He said that the expectation for fabulous mittens are high!
He was quiet for awhile and then said that the mittens should be all black
and in the other palm should be a logo of Batman and in the other one Superman.
I asked why not on the back of the hand.
Reputedly because then he could reveal his identity only when needed! ;oD
So secretly from him I decided to make this wish come true for the Father's Day. ;o)
Lanka / Yarn ....... Novita 7Veljestä
Puikko / Needle .. 3½ mm
Ravelry ................. Projektisivu / Project page

 
Aiheesta aiemmin / Earlier about the subject :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti